Sömnlös natt.

Vaknade vid två tiden och trodde jag skulle gå upp och jobba. Sen dess har jag inte kunnat somna om :( Och det är ju försent att ta ett sömnpiller. För då kommer jag ju inte vakna om 1½ timma då jag ska gå upp :( Kan väl ligga något i att jag är nyfiken och glad på att jag köpt en ny mobil. Som förmodligen om jag har tur blir levererad på Fredag. Blir helt ivrig. Är verkligen som ett barn på julafton. Vill bara ha den här med mig nu. Och skicka den andra åt helvete! Nej men en kollega ska få köpa min Sony Ericsson Satio för ca 400-500 kr. Sjukt billigt. Men dom är kända för att strula vilket min gör! Men han vet om det. Skulle aldrig sälja en mobil utan att berätta problemen med den. Fan va elakt!

Nu är jag sjuuuukt hungrig känner jag. Mår illa av hunger.  Blää... nej nu ska jag försöka att sova den sista tiden jag har kvar! Night night ppl!

Kommentarer
Postat av: klaudia

hatar när det händer! hoppas att du somnar lite iaf

2011-01-26 @ 05:13:45
URL: http://lifeaccordingtok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0