flörta?

Aso jag är ju dåra en människa som Hatar andra människor förns dom bevisar motsatsen. Och på mitt jobb så är de lätt o Ogilla :P folk lättare än man tror.. Som förra veckan så hade vi massa leveranser och på EN dag så flörta 4 olika chafförer med mig! :O aso ärligt??! har dom inge vett i skallen lr? dom är typ gubbar o jag e en liten krabat lixom. Inte fan vill jag väl att dom ska hålla på, de gör bara stämningen dålig eftersom de är i princip samma chafförer som kommer varje gång o självklart lyckas jag få dom när jag svarar i telefonen o öppnar! :( samma dag iaf när jag åkte hem från jobbet.. kliver av bussen med tuuung musik i öronen så går jag helt glad i min egna värld så från ingenstans så ser jag en bil som backar brevid mig på vägen.. han följde efter mig backandes !! När jag ser bilen så ser jag två unga snubbar där som babblar om nått.. o jag hörde inte ett skit eftersom jag hade min musik på.. så när jag väl tar av lurarna o säger "Vad vill ni mig?!" så säger dom "inget sötis ville bara se dig" !! ASO LEAVE ME ALONE!! nee nu ska jag pilla i naveln lite!

Bless !

Kommentarer
Postat av: caffo

Jasså gör du? :( Tycker den nya är mysigare, och mindre attityd än den förra :P

2011-01-18 @ 23:07:41
URL: http://caffoholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0