Fettis Dricka :)

Exakt som rubriken säger så har jag nu börjat med min såkallade "fettis dricka" ! Gick in i butiken "Life" i skärholmen och kollade in Super gainer :) Läste baksidan där de stog typ att man inte MÅSTE träna för att dricka den :) vilket blev perfekt eftersom jag inte har tid att träna. Men jag jobbar ju på lager så jag lyfter ju en hel del konstant så de är ju bra iaf :) Hoppas bara att allt sätter sig på rätt ställe. Och rätt ställe för mig är mina ben.. inte nöjd över dom för fem öre och skulle inte skada om nått satte sig på baken heller :) Men benen är PRIO ett för mig =) Så håll tummarna!

DOCK så smakar den SKIT!! Vill bara dö när jag känner smaken i min mun! Blää.. Men fan man får väl offra sig lite kanske :)
Vet att det va ett tag sen jag skrev... och roligt nog så skrev jag ju sist att jag kommer köpa pulver från hälso butiken vilket jag gjorde ;)
Tänkte att min kropp måste vara mottaglig att gå upp nu så jag hookade den :)
Exakt den jag har :)
Men men.. nog om vikten (:
Haft fullt upp på jobbet som vanligt... men denna helg vart annorlunda :)
Åkte med Kusin till Hässelby och träffade min extremt gamla klasskompis Christian Prändel!
Han va med sin polare Danyh.. så vi va med dom och chillade hela helgen o mös!
Hade sjukt mysigt! Måste göras fler ggr :)
Nej nu ska jag dricka min fettis dricka och kolla film och lägga på mig mera kilon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0