Dag 7 – Mina bästa vänner.


Har 2 St riktigt nära Vänner. Betyder allt för mig!

Nummer ett på den listan har vi Madeleine Hedenbergh!
Hon är och kommer alltid vara den som betyder mest av alla mina nära!
Hon har gjort så mycket för mig. Hjälpt mig i mega kris situationer.
Vi har alltid varit där för varandra! Hon är mitt liv.
Tråkigt nog så ses vi absolut inte så ofta.
Men när vi väl ses så sitter vi och myser och kramas och pratar om vad som hänt under tiden vi inte setts.
Sitter och pratar minnen och sedan framtidsplaner!
Sen så ibland så äter vi tillsammans också i samma veva!
Gud vad jag saknar henne nu bara för att jag skriver om henne!
Älskar dig över allt Madde! <3

Sedan har vi Kicki aka. Fisken
Hon är också en jag inte skulle klara mig utan.
Hon är inte lika pratglad som jag men när hon väl använder sin mun så är
det bara underbara saker som kommer ut.
Hon bor dock i Kiruna. I Lappland.
En bit härifrån. Så jag träffar tyvärr inte henne heller så ofta!
Hon är också en som varit där sjuuuukt mycket för mig.
Som jag uppskattar extremt mycket.
När man väl kommer henne nära kan man göra väldigt skumma saker.
Eller skumma saker händer än :P
Älskar dig också med hela mitt hjärta!
Saknar dig och du är väldigt efterlängtad! <3

Kommentarer
Postat av: Kicki

Sötnos! Saknar dig också, men du kommer ju upp snart ju ! :)

Älskar dig också min fina vän! <3<3<3

2011-01-28 @ 15:07:43
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0