Dag 6 – Min dag.




Fan fick samtal från Polisen idag .. hahaha.. så efterblivet. Jag va inte misstänkt utan bara utpekad för att ha gjort en fjant grej vilket jag erkände så fort hon fråga HAHA! Har absolut inget att dölja. Om ni är nyfikna så blev jag osams med en bra vän (trodde jag) . Vilket då tappade jag mitt förnuft och gick in på hennes Facebook och raderade den. Värsta grejen, eller hur? Men hon ringde snuten på mig för de?! eeehmm okeej! Kul för dig. Men iaf, jag berättade allt för snuten. Anna hade gett mig sitt lösenord förut så hon är ju då väldigt oklok om hon inte har ändrat de. Eller har jag fel?! Så att den "råkade" försvinna är väl ändå på egen risk om hon inte bytt sitt lösenord? Iaf, kvinnan skulle ringa till Anna och prata med henne och se hur dom ska gå vidare. Om jag ska bli misstänkt lr inte. Haha, vafan jag har erkänt. Har absolut inget o dölja!




Iaf sen har jag som sagt inte sovit så länge inatt. Vaknade klockan 2 inatt och trodde jag skulle upp till jobbet. Efter de kunde jag inte somna om. Låg o kolla film, uppdaterade massa här på bloggen och sendan gick jag o fixa mig och åkte till jobbet. Nu sitter jag här och skriver om min dag :P Har iaf fått ganska mycket gjort på jobbet idag. Känns iaf som de. Har hjälp massa kunder idag igen på telefonen och personligen face to face. Dom alla gick iväg med ett leende och ett stort tack till mig :) Wiiie. Älskar när jag kan hjälpa och får positiv respons.





Nej och nu på fredag hoppas jag att min nya mobil kommer i posten. Är helt ivrig. LÄNGTAR! Sen iaf på Lördag kl 12.00 så ska jag åka och klippa mig hos Nada :) Hon är så söt och omtänksam och gör alltid ett underbart jobb. Sen på Söndag ska jag nog jobba från 10.00 till 17.00. Får 100% OB :) And i need the cash ;)


BLESS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0