Dag 2 – Min första kärlek.

Hmm.. Min absolut första kärlek är Tom. Va liten o oklok och totalt blind. Föll för varje ord han sa. Jag va 15 år när vi först träffades. Han hade en tjej då men de blev kärlek vid första ögonkastet. Det tog slut mellan han och Cissi som hon hette dåra. Är faktiskt polare med henne än idag :) Jag o Tom blev ett par. Höll på fram o tillbaka i 2 år. Blev gravid o gjorde abort lite väl sent. Men de ska jag inte gå in på här. Hemskt! Han va absolut inte den bästa killen man kan hitta. Han hade ibland ljusa stunder men i äldre dar så va han absolut inget o ha. Ljög konstant, va otrogen bla. på min 16 års dag med 3 tjejer! Mina kompisar btw. Snällt. Han va oxå lite kriminell o höll på med droger. Misshandel va oxå inblandat. Så med andra ord ett extremt Blindt förhållande. Men jag lärde mig mkt från de. Som att inte ta skit från killar. Och absolut INTE förlåta mer för att nån är otrogen! Ett absolut NEJ i mina ögon. Jag skulle då aldrig i mitt liv göra något sådant. Inte abra för att jag vet hur de känns men oxå för att man gör inte så. Vill man strula runt lr knulla runt så gör slut först o sen gör de du vill. Hatar otohet o lögner mest av allt! Men iaf, jag är idag fortfarande kompis med Tom. Fattar inte att bara för man varit tillsammans varför man inte kan vara vänner efter?! Ni vet ju så mkt om varanrda.. why not?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0