Dag 1 – Presentera mig själv.

Okej ska testa de här som alla gör på bloggarna nu :P Jag är iaf BRANDY .  Jag skapade denna blogg när jag bodde i USA. Jag va less på att alla frågade mig samma frågor varje dag om vad jag gjorde där borta så jag bestämde mig då för att skaffa en blogg. Därav namnet "Brandyinusa" :) Men jag är iaf en livfull brutta som älskar att vara med mina nära o kära, dock har jag inte så mkt tid för dom när jag jobbar och bor så knäppt till. Men så fort jag får chansen så åker jag mer än gärna och träffar folket :) Jobbar på K-Rauta inne på Logistiken , vilket innebär att jag tar emot varor som kommer in till butiken, går igenom och kollar så allt har kommit, kör runt på alla truckar vi har, lossar lastbilar som kommer med massa grejer :) Trivs som fan där! Mer om mig är väl att jag har lite bokstavskombinationer.. av följande, ADHD, Tourettes syndrom , korttidsminne och även tvångsbeteende tror jag dom kalla de :P men jag har medicin för de :) Ritalin är den jag går på. Har även sömnpiller för mina extrema sömnbesvär! Jag är väl ändå lite "sansad" nu för tiden. Har väl fötterna nere på jorden mer nu än vad jag någonsin har haft. Vet inte vad mer jag kan säga om mig själv... men joo .. folk ser en av mina egenskaper både gott o ont, och det är min ärlighet . Folk i min omgivning verkar nog inte vara så vana med folk som verkligen säger vad dom tycker. Jag är en sån. Tycker jag att nått du kanske har på dig inte är snygg så berättar jag de, fast inte på nå otrevligt sett. Och så oftas så säger jag väl de om någon frågar om ett svar :P Kan även vräka ur sånt ändå vilket kanske inte ALLTID är så himla bra ;) Men men.. THAT'S ME!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0