P*ssyWagon


ååååååh..... fick en sticka i min tumme idag.. precis där vart man böjer tummen.. en tiny winy wajnyyy hahaha.. den typ infekterade mig för att jag gav upp att försöka ta ut den Så efter ca 7 timmar när jag fick hopp att jag kunde kanske få ut den o satt o grävde med en nål o pincett helt själv så fick jag ut den lilla skiten.. den va typ en halv millimeter.. utan att överdriva! :( har fortfarande ont i tummen :'( Behöver plåster eller akuten eller kanske en puss?! :) tihi!

Efter jobbet idag så åkte jag till Skhlm centrum ... gick dirr in på apoteket och shoppade täckstift :P vi alla behöver dom någongång right?! :) Sen knatade jag SNABBT till Teknikmagasinet och typ roffa åt mig en nummer lapp fort som fan och blev näst i kön =D gick fram och sa: "Hej jag vill ha 16 GB microSD minneskort tack!" Han slängde fram den och jag betalade gladeligen 480 kr för de :D tjoohoo.. massssa musik! <3 KÄRLEK!!


Efter de knatade jag upp till BikBok .. Där såg jag ett stort jävla bord och de stog 99 KR!! woohooo tänkte jag och plockade en munktröja och 2 par jeans.. gick därifrån 297 kr fattigare.. men vad är det när jag fick alla tre grejerna för 99 kr/st ?! :) Så är på bra humör idag! :)

Ska iaf bege mig typ i sängkammaren och sova... Vill ju helst ligga brevid min älskade pojkvän men så är inte fallet nu :(
Night night!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0