Dag 9 – Den här Veckan.


Denna vecka har såååå mkt hänt. Kan börja med att jag köpte en ny mobil i Tisdags :) En Sony Ericsson Xperia X10 Mini :) Det är den utan tangentbord som man kan skjuta ut :P Är så jävla stolt o nöjd över min lilla mini mobil :) Äntligen kan jag lyssna på all min musik och ta massor av bilder och prata i telefonen med bra volym i min handsfree :) Har jag inte en handsfree så tycker jag fan inte om att snacka.. får så sjuukt ont i mina leder i armarna :(


Nej men sen i Onsdags tror jag de va så åkte jag och Cecilia och klippte oss :) Blev sjukt nöjd :) Ser jätte bra ut i mina ögon iaf.. Och Cecilias hår blev oxå jävligt snyggt =D

Sedan så har jag ju fått snart till 99.9% en lägenhet i Bagarmossen :) Ligger etta och dom ringde till mitt jobb och snackade med Chefen där och kollade så jag verkligen jobbade där jag säger att jag jobbar och Jeanette som chefen heter dåra sa att jag va där och va bra och massa positiva grejer. För såfort jag fick höra att Familjebostäder hade ringt o frågat om referenser om mig så sprang jag till chefen och frågade va dom sa :P hahaha... Men nu väntar jag bara på att skriva kontrakt :) håller verkligen tummarna! Blir dock väldigt mkt längre åk tid till jobbet men tanken att få ha min egna lya ÄNTLIGEN får mig att inte bry mig om hur länge de tar att åka. Men lilla Lisen som jag bor med nu vill ju inte bli av med mig. Stackarn. Får komma vääääldigt ofta på besök bara :D

Och så i Lördags så Träffade jag lilla Olivia, hon följde med mig när jag piercade min tunga igen.. för 3dje gången. Men har bara 2 hål ;) då tänker ni säkert hmm.. hur menar hon nu.. hahaha så tänker väl ingen men jag förklarar ändå :D För drygt ett år sedan så piercade jag ett andra hål i tungan men under tiden jag hade den så va jag jätte sjuk . Hade hosta och va jätte förkyld. Så hålet läkte aldrig. Va svullet och varade i 2 månader. Så då bestämmde jag mig för att ta bort de och göra om när jag blir frisk o har pengar :) Då kostade det mig bara 400 kr att ta.. nu så kostade det mig bara 200 ;) Yeaaah... men varför jag fick de billigt är ju för att jag hade båda mina läkarstavar så de enda Tyron behövde göra va att trycka in skiten i käften på mig :) Och HELVETE va ont de gjorde denna gång. När han tröck igenom allt brosk från sist :( Satt och tröck i Olivias jackarm hahahaha... Men de gick bra iaf. Nu 2 dagar senare så mår jag bra. Kan äta iaf. gör dock lite ont under men de är smärta jag kan leva med :)



Sedan så har jag varit med min ÄLSKADE POJKVÄNN!!!! <3 Har varit så underbart att få vara med honom. Är så jävla trygg i hans famn. Han verkligen får en att komma bort och bara må bra. Är jätte kär i honom! tihi :) Låter så corny att säga men de är fan sant. Pirrar som fan i magen varje gång jag får ett sms lr ska se honom eller bara när jag tänker på hur jävla underbar och fin o het han är! För att inte tala om hans extrema Leende som bara får en att smälta på plats! OMG!!! Man blir som en smörklick på en glödhet sol! Han är MIN.. bara MIN!

De har iaf varit min Vecka! Puss o hej!... Leverpastej!

Älsklingen... Jag.... Olivia

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack för att du la upp en så charmig bild på mig! Hahaha rofl!

2011-02-23 @ 16:13:35
URL: http://bhatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0