Mini äventyr!

Va på ett litet mini äventyr igår och idag! :) Satt hemma med Lisen och degade.. sen började jag fixa mig lite då jag skulle in till stan och möta Yossan :) Kom till hennes jobb och vi tog en dricka där sen rullade vi mot fridhemsplan och gick till "Jonny's Bar". Diggade lite dancehall och tog en dricka. Sedan gick vi till grillen där jag dåra självklart drev med hobbyturken som jobba där. Men jag beställde en STOR pommes oxå! Stog o drev med han att han va nasty och att han borde ta legg på Yossan när hon handlar för annars kommer polisen och massa skumma grejer haha. Ajja.. iaf vi åkte hem till henne i vaxholm.. btw.. när vi kom till Danderyd så va vi så jävla kissnödiga att vi gick bort och kissa i en mini buske.. hon satte sig längre bort än mig då jag plötsligt hör henne börja garva från ingenstans sen så ser jag en Gubbe kommandes på en cykel och han bara glodde på oss.. han fick beslutsångest haha.. han skulle svänga in där jag satt men han såg mig så han typ tveka sen vände han... och jag dog av garv hela tiden .. satt o kissade och garvade åt gubben som kom på sin cykel haha.. Sen idag iaf vaknade jag av klockan runt 8 tiden.. så jag gick upp o duschade sen gjorde vi oss klara och taggade. Yossan skulle jobba och jag skulle till Tessan i Norsborg. Så från VAXHOLM till NORSBORG .. Komenalt haha... 1,40 min senare va jag framme. Och idag ska jag o tessi gå sola sen gå på bio och kolla på "I Am Number Four" sen kanske vi ska ut o dricka sej lite :)

Iaf.. på återseende! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0