PAJ!

Sitter här vid datan och käkar PAJ! Gick upp och köpte en blåbärs paj med vaniljsås... fick sånt sug igår .. men då va ju allt stängt :/ Snart har jag ätit upp hela pajjen.. börjar må riktigt illa hahaha... inte en sån bra ide att äta paj till frukost.. iaf inte en HEL! och jag vet.. kl är lite över 15.00 men fan.. gick upp runt 12.. slappat och nu äter jag! Så de blir ju min frulle detta :P hahaha! Har en heeel skål med vaniljsås oxå.. hhahaha... inte OKEJ!


Saknar dig! <3


Ikväll ska jag tvätta.. vid 22.00 tiden :P
Inte orkade jag tvätta kl 7 imorse iaf :/ haha! liiiite överdriven tid o tvätta på i mina ögon!

Annars har jag inte så mkt planer för idag ... trist nog..
Fick ju iaf inte Lägenheten som jag va etta på :( Så de SUUUUGER så jävla hårt!
Så tyvärr Fisken.. ! Ville verkligen att du skulle komma ner o bo hos mig när jag skulle fira..
Men så blir de ju inte nu!... Jävla fitt FamiljeBostäder!!

MORR

Nej nu ska jag försöka äta upp pajjen :P woohooo!




På Återseende!



Kommentarer
Postat av: Kicki

Nej vad hände ? :( varför fick du inte den ?

2010-09-07 @ 20:19:03
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0