O M F G

Aso... seriöst.. som ni vet har jag börjat min praktik.. är inne på min andra vecka nu.. aso ni anar inte.. Redan ANDRA dagen snackade personalen om mig :) Hur bra jag va o grym på köra truckarna :) Sen resan av första veckan fick jag sjuuuuukt mkt komplimanger från de ena håller och de andra. Chefen hade sagt till min handläggare att jag va "klockren" :D:D:D Kan ni fatta de?!?! Jag triiiivs så jävla bra där! Alla är suuuuper trevliga! Några av favoriterna är ju ändå Kent, Magnus, Simon, John och Fatty :) Men jag gillar verkligen ALLA!!!

Så jävla glad!! Och Fatty sa till mig i Torsdags tror jag de va, att han hade gått och snackat om mig till massor ink. Chefen och att min framtid på K-Rauta ser ljus ut! Så anställning lär de ju defenitivt bli :)

SO FAKKING HAPPY!!!!


 På Återseende!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0