sol, värme, regn, kyla

Fan vilket skumt väder de varit.. hela dan sen kl 8 imorse har de varit runt fan 40 + höll på dö inne på söder.
Solen låg på och stekte mig som ett ägg. Höll på smälta bort nästan.

Sen när jag åker ifrån slussen efter att ha blivigt räddad av Mickan så sitter jag o dör igen på tuben.
När jag glider mellan skärholmen och vårberg så ser jag på backen hur de skvätter vatten för att de SPÖ regnade.. WTF?!?
Lixom va hände? ena stunden dör jag sen spö regnar de.
Inte nog med de så hade jag klack, leggins, klänning/linne och en tunn tunn kofta!!!!
JAG VART DYNGSUR!!

Va ju svin kallt regn.!

Så här såg jag ut när jag kom hem...
 Ganska blöt?!
Det droppade som satan om håret o mina armar. Och jag hade grus o gräs på mina tår!
Usch va hemskt de var! Blää!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0