Slappis dag..

Sitter hemma hos min bfffffffi :) Hon är i duschen nu och våra män är och tränar :)
Kom hit igår vid 7 tiden drygt. Färgade Annas hår rött :) blev skit bra, efter de färgade hon klart mitt underhår :)
Skulle ju inte sova här men jag o pojken däckade på soffan :P

Än så länge är de perfekt väder för en slappis dag.
Ska hem och tvätta vid 7. Så åker väl runt 5 lr nått så man hinner äta middag :)
Ska se om jag kan få med mig Mister till mig :)

Den 29 ska jag och hela familjen på Skansen och kanske Grönan :)
Spendera en dag tillsammans. Nathaniel älskar ju skansen o alla dess djur :)
Han är fan den finaste ungen på jorden ska ni veta!
Helt jävla underbar! Älskar han som fan!



När han va drygt 1 år :) <3<3<3

Puss & Kramkalas





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0