Modell igen då...

Jupp så e de.. Fick samtalet förra veckan. Tog tag i JosseKusse :)

Fan gick upp kl 8 imorse för att hinna duscha i 1 timma sen fixa mig för mitt möte på Af unga F :) Det gick iaf bra där. Ska få en SIUS konsulent igen :) ni som inte vet va de är.. så är de special hjälp på min arbetsförmedling som hjälper dig att leta jobb.. Dom är som din personliga assistent. Du typ säger va du vill jobba med så söker o ringer dom ;) Yeaaaah! Nej men innan jag gled till Tvärbanan så gick jag på donken o shoppade en STOR vanilj milkshake :) Så gott. Är typ torsk på dom, tack vare mamma ;P

Nej men jag landade hemma efter drygt 30 min. Packade min väska med ombyten o Ringde Jossan. Fick typ stressa galet till Tuben som vi ändå missade :/ haha. Nej men sen kom vi fram efter mkt om och men.. Dom va typ mer seriösa än ModelHouse. GROVT! Så de va skönt. Så vi sitter i väntrummet o en tjej ropar på mig att de är min tur för sminkning, så jag går o sätter mig. Hon frågar hur jag vill ha de typ, och jag säger naturligt med lite guld typ. Aaa men visst.. hon verkade inte fatta svenska. Inge guld nånstans lr naturligt. Såg ju ut som om jag jobbade på en bordell när jag va klar.. men tack godegud hann massa försvinna innan vi skulle fotas :)
Sen iaf va de dags att få håret fixat. Och tjejen som fixade va typ aasss skön o cool. Vi typ satt o garvade o mobbade musiken som spelades. Hon trodde att dom spelade "smurf hits" :P  iaf.. man måste varit där för att typ hajja :) hihi*

Nej men håret blev iaf lockigt/vågigt, As fint :) Blev stolt faktiskt. Sen va de foto dags. De gick jätte bra, fotografen sa exakt hur hon ville ha oss vart handen skulle va osv. underlättade. På modelHouse sa fotografen typ hitta på nått, jag vet inte... :S öööööhmm.. okeey! Ajja.. men iaf  nu har jag typ kramp i fingrarna :P Men här är iaf bilderna :)



   

   

   

  


Kommentarer
Postat av: Tatti

Bilderna vart jätte bra :D

2010-05-23 @ 08:18:44
URL: http://tuttilana.blogg.se/
Postat av: brandy

tack så mkt gumman :)

2010-05-23 @ 10:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0