Jobbig period..

Vad ska jag göra? Måste ha tid att tänka ut allt. Mitt hjärta klarar inte hur mkt som helst. Är ju jätte kär och vill inte kasta bort de, men hur ska jag komma över detta? De kanske är en bagatell men inte i mina ögon. Det blir ju inte lättare när man får dom mest underbara sms:en heller. Känner mig så himla känslokall just nu, Men behöver ju tid ifrån honom. Även fast jag bara vill springa och hoppa in i hans famn och aldrig släppa taget.

Känner mig så splittrad. Förvirrad. Sårad. Oönskad. Men samtidigt väldigt omtyckt.
Vill ha honom, men kommer han att lära sig att de är fel?
Kommer de aldrig att upprepas?
Jag vet inte. Vill ju jämt lita på en person till max. Men det blir väldigt svårt när man blivigt huggen så många gånger i ryggen förut. Alla lögnare ser ju likadana ut. Går inte att skilja på dom.
Varför kunde dom inte bara ha ett märke i pannan eller nått så man visst att den personen inte va bra. Skulle han ha ett märke då? Hoppas inte de!

Vet inte vad jag ska göra! Vill ha honom! Men är väldigt sårad.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0