Härlig dag. Dåligt för ekonomin.

Åkte till Mickans jobb idag och hälsade på. Fick gratis mat o läsk :D
Korvstroganoff med Ris. Va as gott, dock väldigt mkt lök som jag fick pilla bort :P
Efter vi käkat gick vi "backstage" och jag hjälpte henne att räkna kassan.
Va otroligt mkt rikskuponger . Tog ju en evighet att räkna.
Hon slutade ganska fort och vi gled till SKHLM centrum för att hon ville handla skor.
Men när vi lämnade centrum så gick både hon o jag iväg med 4 kassar var :/
Mer än vi båda hade räknat me :)

Här är iaf några bilder på mina saker framifrån o bak :) Enjoy!

   Linne från New Yorker 139:-

 Kofta från New Yorker 139:-

   Linne från Gina Tricot 199:-

   Linnet från Gina Tricot 99:- Bolero från New Yorker 79:-

 Väska från Belle 100:-

Sen köpte jag ett gult linne likadant som de rosa från Gina Tricot för oxå 99:-


Puss & Kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0