...Deppar ihop...

Sitter typ o allmänt deppar ihop just nu! Ingenting stämmer i mitt huvud.

Sitter och försöker lista ut allt. Hur jag ska göra. Hur länge de tar.
Samtidigt som jag har musik som glider runt i mina öron.

Vill krama honom. Vill pussa honom. Vill mysa med honom.


JAG SAKNAR HONOM!!

Varför ska de vara så svart när man tycker om nån.
Varför ska de kännas så jobbigt.
Varför ska de ila av blotta tanken?


Finns egentligen inga nackdelar med honom.
Förutom uppenbarligen de han gjorde!
Och hur kan 1 grej överväga så mkt?
Allt handlar ju om känslor.
Och mina är nog starka nog att komma över det här.
Men min hjärna är inte likadan.
Den tänker bara på det negativa.

Hur ska jag få hjärta o hjärna att samarbeta?


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0