Sol o mat!

Anna min lilla bffffffffi fru ringde o väckte mig vid halv 12 o sa att jag fick 30 min på mig att komma över till henne.. haha.. kände mig stressad.. så sprang i kläderna, borstade gaddarna sen gick jag ut o åkte tuben o mötte henne.
Sprang in på ica och köpte 3 st frallor till frukost o hon skulle hämta ett brev. Aaa iaf.. nu sitter jag hos henne o käkar mina frallor och dricker te utan socker! Bara mjölk o honung! suck!
Nej så snart ska vi ut på balkongen i bikini och sola så vi är lite brunare tills på fredag då vi ska på kryssning o fira deras förlovning :)

Så ses på en stund!
Puss o Kramkalas!!






Kommentarer
Postat av: Kicki

Brandy älskade vän! När man har honung i teet, behöver man inge socker :P

Blir ju fööööör sött då ! :D

Men det är kanske därför du är så söt? För att du äter/dricker så mkt socker? ;)



PUSS<3

2010-06-04 @ 09:53:04
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: brandy

haha men jag försöker sluta med allt socker.. så nu har jag inge socker längre i te.. bara honung.. :P hahaha va söt du e! nee jag är söt för att du finns i mitt liv ju :D you know! när ska du komma ner o kramas med mig då? ! Puss

2010-06-06 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0