Pank!

Happ då va man fattig igen då. Va nyss på möte på min Medicin klinik och dom frågade mig hur min sömn är nu för tiden, och den suger ju som vanligt. Har skit svårt att somna in varje natt. Kan ta upp till 2-3 timmar innan jag somnar efter jag lagt mig ner i sängen. Så min läkare skrev ut sömntabletter till mig! ÖVERLYCKLIG!  Har alltid velat ha men inte vågat fråga. Men nu va de läkarens ide att jag skulle testa o se om dom funkar. Och om dom nu gör de så ska jag säga till så får jag dom hela tiden :)

Nej men sen stoppade hon in recept för Ritalin åt mig. Så när mötet va klart så gick jag till Apoteket i Globen och hämtade ut alla piller. 6 paket plus sömn pillrerna :P
Då sa apoteks kvinnan att mitt högkostnadskort har gått ut och att jag måste betala en viss summa för min medicin. Så jag frågade va allt skulle gå på och chokande nog fick jag till svar 1884.50 :- !!!!!!!!!! 
Fick en ren chock! Men då sa hon samtidigt att när jag köper dom så kommer jag upp till kvoten för att få tillbaka mitt högkostnadskort. Som räcker i ett år till :) Så de är ju skönt. Men nackdelen är att nu har jag bara 1300:- kr kvar att leva på i 1 MÅNAD!!! :( suck!


Och om 1 timma ska jag på en lägenhetsvisning i rågsved..
Suck! jävla farande idag.
Ska dra nu iaf.. fixa lite o sen åka! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0