Dogilitooo!

Fick mess igår av min mormor o hon fråga om jag kunde vara hundvakt.. o självklart kunde jag ju de.. straxt efter de gick jag över till mammas jobb o smörjde hennes rygg för hon har skit ont i ryggen o har svårt att röra sig.. Då kommer Danne in o frågar om jag kan passa Aiko(hund) så visst kunde jag de. Om jag ändå har Charlie så kan jag oxå ta Aiko :P plockade upp hundarna kl 9 imorse i gullmarsplan.. sen gick vi hela vägen till stamgatan. Sedan upp till Shannon. Sitter här nu helt själv med 2 hundar o en ost o kalkon macka :)

Ska kanske träffa Elin o Erik sen o gå en till promis :)
O min halva är på sjuk stigen. Mår tydligen inge bra alls. :(
Efter jag lämnat hundarna ska jag till honom o pyssla om honom lite.


Här kommer iaf en bild från igår när jag va med Shannon o Nathaniel hos tandläkaren :)

Puss & Kramkalas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0