<3

Sitter hemma hos min kille och bara är.. började få ont i magen nyss. Känns som jag e nervös lr nått. Men vet inte varför. Oftast när jag känner såhär så brukar nått hända antingen samma dag lr nån dag efter.. Vilket oroar mig ännu mer. Känns inte skönt iaf.

Jimmy är och är vakt på ett studentflak nu. Messade honom och han sa att de va ölregn.
Kan inte va kul o sen åka tuben hem o stinka öl :P
Stackars honom.
Saknar honom som fan nu.
Känns tomt här! :(

Senare om Jimmy ska på Annas mottagning kanske jag följer med. Cina ville att jag skulle komma iaf.
Så får se vad jag gör.
Imon ska jag iaf till Tumba och fira Sofia ! Hon blev hela 21 år :)
Ska äta middag o festa lite. Dock ska jag inte dricka något.
Har inte råd med det denna månad. Måste lägga undan pengar till tandläkaren :(
Men kul ska jag iaf ha!

Nej ska väl gå lägga mig i sängen nu o kolla på nån film.
Trots de fina vädret.



Puss & Kramkalas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0