Vaken!

Vaknade typ nyss... lr typ 11 haha... Ställde klockan :) vaknade till bästa låten oxå..
Merital - Pray ! Så JÄVLA underbar låt! Så jag ville inte stänga av utan lyssnade och snooza för att höra den igen :D haha!

Men nu sitter jag här vid datan och lyssnar massa sköna låtar på "Dintube" som jag börjat kalla de :P
Hitta en remix av låten Hold yuh med Gyptian... i denna remix sjunger Mohombi och Nicki Minaj :)
As skön den me.. ska ladda ner och föra in på mobilen snart :)

Om ca 1 timme har jag tvättstuga :( Känns ju inte så bra nu när jag ser att solen är uppe.
Den har ju varit försvunnen ett tag som ni vet :P
Men men.. inge val, måste ha rena kläder typ haha!

Efter tvättis ska jag glida till Rågsved hem till Fisken. Vi ska upp på vinden och kolla om vi hittar en jeansjacka som jag fick förra året :)
Senare vet jag inte vad som händer.

Slänger in ett inlägg innan jag åker tror jag.. men nu ska jag ladda låtar :)

PÅ ÅTERSEENDE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0