Trrrrrrrrrrööööttt

Är så jääääävla trött... känner mig helt sliten. Vet inte varför... och ont i ryggen har man oxå :( tror jag börjar bli döende i snart 23 års åldern :( De suger ju.. när jag blir mot 30 kommer jag nog inte ens orka gå ut.

Följde iaf med Kicki till Nacka köpcentrum idag. Hon hade hoppats på att köpa massa grejer men de ända hon hittade idag va 2 vanliga linnen från Gina Tricot! Så de va ju synd.
Vi satte oss iaf de första vi gjorde på Taco Bar och käkade en varsinn "Nacho De Lux" :D
Så jävla BÄST!!

Sen gick vi in på nån annan skön butik.. Dom hade typ massa saker som va "förstorade" . As ballt...
Som den hära muggen :D

 Den muggen va AS STOR!!!


Nej ska vila min stackars kropp nu.!

På Återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0