Trött ...

Fan va trötta mina ögon blev helt plötsligt. Satt o kollade sl för att åka till min pojke men tuben har slutat gå .. visserligen går de en buss men vet inte vart fan den stannar.. Och nu orkar jag verkligen inte gå. Kommer ju decka gåendes lr nå.

Satt o kollade tidigare på Ghost Whisperer.. men de avsnittet tråkigt nog hade jag redan sett :( Efter de kom Snuten i Hollywood 2 :) Fan jag verkligen Älskar Eddie Murphys garv... ! Han äger ju!

Fan Kicki ligger här i soffan och löser korsord. Helt tråkigt.. tror hon har slutat tycka om mig nu! Hahaha!
Just nu kollar jag iaf på "How i Met Your Mother" as bra ju!
Imon ska vi nog bara ta de lugnt. Ska väl träffa killen o pussa på. Fan har inte sett han på hela dan!

Setat o snackat oxå med en polare på msn... fan va sjuka vi är! satt o webba o fjanta oss!
Måste ju träffas snart lr vad säger du ?! Måste ta igen dom förlorade åren! Haha

Nej men gott folk nu ska jag väl gå decka o slå lite på Kicki... Fråga om jag får sova skav fötters med henne! HAHAHA

Gott natt! <3

 Mitt Hjärta sover på en parkering i Usa! haha sötis







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0