svettigt värre

Happ ... då har man varit runt ÖVERALLT och farit idag då...
Började med att jag o Fisken åkte till Stureby och hämtade alla mina grejer som va hos Jimmy.. sen tillbaka med skiten till rågsved.. Han inte komma innanför dörren o droppa allt innan vi skulle vidare till stan för att plocka upp Fiskens pojkvän o hans polare. När vi väl hämtade dom så gick dom o lämnade sina väskor i ett sånt dära fakk så gick vi hela drottninggatan tills vi kom till gamla stan o strövade runt där inne o glodde. Hennes kille är nämligen från Kiruna och har aldrig varit i stockholm förut :P Jätte skojj tycker jag iaf :) Nej men sen fortsatte vandringen till Subway i Slussen där dom käkade :)

Sen skulle vi knata tillbaka för att hans polare skulle checka in på sitt hotell.. så vi gick tillbaka hela vägen fast tog utkanten o gick på... hämtade deras väskor o gled till Alvik. Där han bor på Scandic hotell :) va as nice där inne... Nej sen skulle vi tillbaka till rågsved för att lämna Toffies väska.. så nu sitter vi här efter mkt om och men... och nu håller jag på kokar potatis för att göra fiskbullar :)

Mums... skriver mer senare... Pussssen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0