Sol, bad, möte o Kicki :D

Igår åkte jag och Kicki till Kungens Kurva. Ville förbi Rusta o köpa tält, men inte hade dom några kvar. Men i huvudlagret hade dom över 2000 st. Så vi ska dit idag igen o kolla om dom fått in några. Men köpte iaf en sovsäck o en damm vippa :D haha! Sedan skulle vi till skopunkten men hamnade inne på city gross då kicki ville hitta några bättre och luftigare skor eftersom hon hade gympa dojjor på sig, så blev det väldigt varmt i den stek heta solen. Hon hittade rosa små söta Foppa tofflor i STL 34 :O Helt i chock! haha. Söta små fötter hon har.

Kom iaf till Skopunkten efter massa vandrande i City gross.. gick in och hittade massa fina skor.. Kicki hittade ett par as söta för 99 :) rea äger! lr? :)

Sen blev vi iaf less och hungriga så vi knatade till bussen vilket vi fick vänta in i över 20 min :( Men inte gjorde det någe.. vi satt o solade sålänge :D När vi väl kom fram till våran destination så gick jag o tvättade sen gick vi upp på Hannas bar & Kök i vårberg o käkade plankstek för ynkla 89:- SÅ JÄVLA GOOOOTTT!

När tvätten va klar åkte vi hem till henne(tjallo) i rågsved o slappade tills jag åkte till killen igen.

Och idag är de fullt schema igen. Ska på möte nu snart o träffa min Sius konsulent sen vidare till mammas jobb o ringa o fråga hur fan de går med min lägenhet. Har itne fått nå svar än om jag får den lr itne.. Sen måste jag ringa huddinge Sjukhus o boka tid för att ta ut min p-stav :( Buäää. Gör svin ont! Sen ska jag och kicki åka o bada i Flaten :D Efter de om de finns tid ska vi tillbaka till kungens kurva o shoppa mer :)

btw.. köpte en as fin kjol igår.. Här kommer lite bilder :)

 Sitter och väntar på Bussen.

   Min nya kjol.. Jag o Kicki köpte likadana :)

 På våg från Tvättstugan hittade vi någons tänder :/ HAHA! undra om nån saknar dom!

 Och när vi kom fram till bussen som skulle ta oss till Rågsved så hittade vi denna. EN DÖD RÅTT JÄVEL!!!!

De va de... kommer nog mera senare idag :)
Puss & Kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0