Schema!

Jaaa.. då är klockan tidigt. Massor att göra idag känns de som! Morgonen (06,30) började AS BRA! Min älskade pojk skulle till jobbet o sa dom underbara orden "LOVE YOU" ! Blev ju ap glad och kunde inte somna om. Hörde hur hans ord gick i repeat i mitt huvud! Alla fjärilar kom o levde loppan! Så sova blev ju uteslutet. haha! Så nu sitter jag här med fjärilar o ett ekande huvud o tänker på min full späckade dag. Vilket inne bär att kl 9 ska jag vara på mammas jobb o sortera massa papper o tjäna in en slant. För jag är typ pank :( Efter jag jobbat lite där ska jag vidare till Rågsved hem till min kära Bffffffi Anna. Hon ska tvätta från 10 -13 efter de ska vi direkt vidare till Eriksdalsbadet o plaska!



Va as länge sen hon o jag badade där. Lr att jag ens bada där över huvud taget. Ska bli jätte skojj :) Efter vi har badat iaf ska jag vidare och hämta lila älsklingen Nathaniel från dagis. Så fort jag hämtat honom bär vi av till Fagersjö för jag ska på en lägenhets visning. Så jag drar med mig ungen Haha :P Så fort vi kollat på den i typ 3 min åker vi hem igen till Mamma. Där ska jag laga mat. Blir Kyckling "gryta" typ med ris! Grytan lr vad man ska säga är Uncle Bens Sweet and Sour Pineapple :) As gott!

Sen ska jag sova där för min mamma o mormor ska köra min stora syster Tara till Arlanda. Hon ska åka till USA!!!!! på road tripp med dom jag bodde med! Marie och Melvin! Hon kommer ju ha "a Blast" så jävla avundsjuk!! Ska vara borta 1 hel mååånad! :(

Här kommer iaf en bild från när jag va i usa och gjorde en volt i poolen :)
Enjoy!



Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0