SATAN

Aso helt ärligt.. jag håller på dör i denna värme. Man ska itne klaga igentligen men shiiiit! Går bara fram o tillbaka från tvättstugan, så fort jag går utanför dörren o solen kommer så typ bränner man sig. Fan inte normalt. haha!

Gick från Skärholmen hem igår och upptäckte med min värsta fasa att Flygmyrorna har kommit nu.
Gick runt som en lambyrint för att undvika dom samtidigt som jag hade tårar i ögonen o ringde mamma.
Hon sa typ " hahaha bäst att sätta på dig pansar dräkt med hjälm o grejer " tycker fan inte om när folk driver o skämtar om min rädsla. Alla människor är rädda för något, och min råkar just vara MYROR!!! DET ÄR FULLT NORMALT! :/

Efter tvätten tänkte jag åka förbi Ikea o köpa en handduk som jag kan ha hos min älskade pojkvän :)
Är så trött på hans handdukar. Dom är typ lika sträva som en katttunga :(

Nej men sen ska jag nog gå förbi typ H&M oxå o köpa en ny Mascara :)

Nu ska jag springa till tvättstugan o kolla läget!

Puss & kramkalas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0