sådärja..

Åkte in till centralen o köpte några Bacardi så gled vi vidare till Rådmansgatan o satte oss där uppe på höjden över parken så man såg stan o allt. Va as mysigt.. Men kunde ju varit trevligare ;) Satt o drack lite på bänken o pratade o kollade massa bilar som gled förbi.. Såg fan ca 8 limosiner i kö nere på gatan.. Blir ju nyfiken om vilka som satt i :P  Såg oxå massa jävla möss som sprang omkring o några råttor och massa kaniner :) va ju rena rama skansen där uppe :P

Imon ska jag på Bio o kanske bada med Jejj.. Hoppas vi ska se Inception med Leonardo Dicaprio :) Den verkar ju vara typ as brutal om drömmar o grejer :D Den vill jag iaf se.. får se om han vill se den oxå :P Hehe.. annars får jag övertala honom.. Dock är den 2 timmar o 28 min såg jag inne på sf sidan.. arslet lär ju somna.. Men de gör inget.. vi lär nog ha kul ändå :D

Nej nu ska jag iaf gå och sova... Natt natt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0