Nyvaken...

Fan blev väckt Av Jejj kl 09.38.. fick inte sova längre av honom tack vare att han gick upp 06.10 :/ haha
Tyckte väl de va fusk att jag sov :P Så han terra min mobil.
Så nu sitter man här helt trött o vaken i onödan. Kicki sover än.



Men hörde hennes alarm klocka nyss :)
Så hon lär väl gå upp nu!


Igår åkte jag in till Hötorget för att möta upp Jejj.. Men när jag väl anlände så sa han att han va i Gamla Stan.. att han tänkte rätt men skrev fel hahaha... så de va bara för mig att åka tillbaka :P
När jag väl kom till Gamla Stan så stog han där o väntade.
Så vi gick runt o skulle hitta nått ställe att äta på när vi plötsligt började babbla om nummer.
Jag sa typ att jag har bra sifferminne.. så han testade mig vart på jag fick rätt på allt :P
Sen sa jag att jag kan en portkod i GS på munkbron.. men han trodde inte mig.. så vi gick bort till porten och jag öppnade upp porten, till hans stora förvåning så hade jag RÄTT! hahaha!
Då äntligen fick vi fortsätta till Donken :P

Köpte mig 2 påsar HotWings o Vanilj Shake :)
Sen tog jag maten så knatade vi upp där vi slussen muren o hade utsikt på hela grönan o stan o vattnet o allt :)
Va as mysigt.. Vi började tävla om vem som kunde kasta mina kycklingben längst ut på vägen oxå.. Tror han träffade en buss som gled förbi HAHAHAH!

Sen iaf knatade vi vidare o poppade musik i letande på nått ställe som sålde glass :)
Hittade iaf på den dära mysiga gatan i GS.. 2 ställen som sålde.. Han bjöd på en bägare åt mig :)
Sen fortsatte våran tur runt till slottet medans vi käkade massa glass :)
Tvingade han sen o köra mig till älvsjö station så jag kunde ta bussen till Rågsved o sova hos Kicki.
Och snäll som han var körde han mig o väntade i 20 min tills min buss anlände :)

Så igår va en bra dag.. förutom händelsen som hände med Jimmy.
Blev dumpad :/ sen blev han sne o vi typ bråkade! men men
De va väl inte menat att vara vi då.

Ska väcka Kicki nu. Sen vidare till stureby och packa ihop mina saker jag har där.

På Återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0