Nuså...

Kicki kom igår hit till Stockholm. Hon bor i Kiruna. Tjatade ner henne :D saknat henne så... så jag åkte till rågan o träffade henne så fort hon kom igår... Vi satt uppe hos Tjallo o softade sen knatade vi ner till Bucken, Då kom Anna, Ola o Jarmo ner o satt o drack med oss. Jag o Kicki käkade oxå. Hon åt 4små rätter och jag käkade Oxfile 120g :/ med pommes o bea.. köttet va kallt o inte alls lika rått som jag beställde men orkade inte klaga o ge tebax maten. Va ju hungrig :P Iaf.. Kicki bjöd utav helvete på Cider så jag blev dyyyyng rak... o innan jag glömmer.. Ola köpte en stor ros åt min lilla Anna o så fick jag en liten ros oxå för att jag är en bra vän sa han :D helt chockad va jag. Så jävla underbar. Tack igen Ola! okeej.. men när jag kom hem till Jimmy så mådde jag skit dåligt.. försökte få hans uppmärksamhet men han sov o blev bara irriterad på mig.. Men jag mådde pisst o behövde verkligen hjälp men inte fick jag de.. gick runt i hans lägenhet i hopp på att bli bättre men de blev jag inte :( gick in till toan bara för att vara på säkra sidan.. lutade mig över toasittsen o deras toa blåa frächa sörja va jätte stark o fick igång mitt luktsinne o min mage o jag började harkla o spy som fan :( mådde skit dåligt.. Skrek som fan på jimmy att han skulle komma.. men han kom inte.. låg o sov.. ändå skrek jag högt som fan :( efter mkt om och men blev jag bra.. sköljde munnen o borstade gaddarna o gick in till honom o frågade ut han varför han inte kom.. vilket han blev sur att jag väckte honom.. då blev jag typ sne o la mig på soffan. Men imorse sa han att han inte kommer ihåg nått från igår.. vilket stör mig lite men inte så mkt o gnaga på... Får se om han kommer ihåg mer sen när jag pratar med honom. Ajja ska väl ta mig dit nu lr nått..


Puss & Kramkalas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0