Nehepp

Åkte till Rusta iaf... tog mig i kragen och gick dit.
Och SJÄLVKLART hade dom slutsålt på mitt tält.
Dom visste inte heller om dom skulle få in nya :(
Frågade dom iaf om dom visst avrt de fanns fler billiga tält, så dom skickade mig till Jysk.

Knatade dit och faaaaan FLYGMYRORNA va ju Överallt!! Får ju hjärtaattack varje gång jag ser dom!

Dom surrar runt mitt huvud och är miljoner på backen!! Fyfan... dom borde utplånas!!!
Dom är verkligen min stöööörsta SKRÄCK!

Iaf... inne på jysk hade dom massa tält men självklart inte den jag skulle ha! bara typ 4 o 6 manna tält för ca 500:- :(

Men ska komma tillbaka dit imon.. Dom skulle möjligtvis få in 2 manna tälten imon :)
Så får väl hålla tummarna för de :)
Men ingen fara.. gick vidare till Ica kvantum o kollade om dom hade nått man kan äta till middag..
Hittade söta små kyckling fileer :) Så de blir de med ris o currysås :D
Sen shoppade jag lite dasspapper och rakhyvlar :P
Min börjar ju bli slö och gammal haha... !

Nej nu ska jag fixa en spel lista på min SPOTIFY!!! :D



PÅ ÅTERSEENDE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0