ndjoasfjasf

Är så jävla seg.. somnade runt 5 inatt tror jag.. vaknade runt 1 *gäsp* är så seeeeeeg!
Orkar inte göra nått.. men sa till Fisken att jag skulle höra av mig o möta henne i stan.. men vet inte hur det blir med den saken. Tänkte iaf klä på mig och kanske glida till Rusta o se om dom fått in mitt tält iaf. Krävs inte så mkt ork för de.. är bara ca 15 min härifrån om man går. Ingen skada skedd :P Måste fan oxå till Huddinge sjukhus och boka tid för att ta ut min p-stav.. Den ahr typ börjat krångla med mig.. har fan haft mens 3 ggr på typ en månad.. :/ Blir fan less!

Igår va jag inte heller så jävla aktiv... åkte iaf in till stan o mötte Fisken och Toffifi och knatade runt lite..
Sen bokade dom bio till 21.30.
Så åkte hem runt 6- 6.30 typ.. sen satt jag bara o lekte lite med datan.
Jejj fixade Spotify åt mig oxå :D Överlycklig!
Han e fan braaaaaaaaaa!!

Nej sen e jag hundvakt medans mormor jobbar... Känns jobbigt eftersom jag inte har någon ork att röra mig.
Men Charlie som hunden heter måste ju oxå ut och kissa o bajsa... typiskt!

nej ska se om jag orkar klä på mig nu..!!






PÅ ÅTERSEENDE!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0