INCEPTION!!!!!!!!

Som sagt... va och kollade på Inception igår med Jejj :) Filmen va ju ASSSSSS FUCKING JÄVLA GRYYYYYYM.... men man fattade inte så mkt.. lr inte jag iaf.. Va lite komplicerad. Vilket betyder att jag måste se den igen :P Och de tackar jag inte nej till. Hade dock varit bättre om den va 3D... de hade ägt som fan.

Efter fiiiilmen på 2 timmar o 28 minuter så drog vi hem till Jejj och rastade hunden sen åkte jag med honom o hunden till högdalen där vi sov. Sov som en stock. Deckade ovanligt fort i sällskapet. Sen vaknade vi väl runt 12 lr såå.. men drog oss lite till typ 1 haha :P Vi tog en promenad till högdalens centrum för han va hungrig. Sen tillbaka och lekte med Akilles(hunden) . Sen blev klockan lite väl mkt. Ca 15 dåra.. men Jejj körde hem mig .. Så nu har jag nyss ätit grillat kött o revbenspjäll med sallad och bakpotatis och så självklart vitlökssmör i stooora mängder !! :D

 

Så nu ska jag in i Duschen och tvätta mig från alla hundar som vart o pussat på mig.. sen blir det och träffa Jejj igen :)

På Återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0