Grattis mamma!

Jejj kom o plockade upp mig runt 9 typ.. Så åkte vi till hans polare som hade fest. Dom va alla jätte trevliga och as roliga. Hade svin skojj :) Under kvällens gång så tog Jejj upp en kortlek och sa " om du kan gissa vad kortet jag håller i är så bjuder jag dig på donken när vi åker " Så glatt kollade jag på honom och sa NIO! Han kollade på mig som om jag va ett Freak och sa att jag hade rätt och började garva! Det kunde ju inte bli mer klockrent än så :D Rätt hade jag iaf :d Och vi gled till donken med 4 av hans polare och satt o gamade och garvade sönder oss. Träffade min tjejpolare Mickan där oxå.. hon va på promenad med sin hund. Vart på hunden hade rullat i människobajs :/ Så jag fick sånna grova kvälvningar så jag blev helt tårögd o kunde fan itne prata mer med henne :P Så vi sa hejdå :) Efter vi hade lämnat alla hans kompisar Så åkte vi hem till Jejj och sov. Slocknade lika fort som natten innan. Men idag så gick vi upp vid 14.00!!! :/ haha! Efter vi väl vaknat o klätt oss så åkte vi till fruängen och mötte upp Bonko, Tina o Robban.. dom satt o käkade på grillkiosken mitt emot Lidel.  Iaf Jejj körde hem mig efter han käkat klart.. Gick till tvättis och bokade om eftersom min älskade MAMMA fyller år idag så vill jag ju itne tvätta. Så boka om gjorde jag sen ringde jag Claudio och frågade vart han var, eftersom han skulle möta mig i Vårberg Centrum och lämna Nathaniel till mig :) Dom kom iaf efter 20 min typ.. Så lillen o jag gled tunnelbana till Liljeholmen och tog 165 hem till mamma. Där satt vi iaf o käkade tårta o sånt. Fast inte jag så klart.. tycker inte om tårta konstigt nog :/ ändå va de jordgubbs tårta :( Suck! Iaf nu sitter jag hemma efter mkt om och men.. kollar lite på "En prins i New York" på tv :) Eddie Murphy Äger ju :D

Nej ska väl in o fortsätta kolla... Ville iaf uppdatera lite.. Kanske kommer in o skriver en liten kort vals senare!

Puss & Kramkalas så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0