Förlååååt

Förlåt att jag inte skrivigt nått idag... när jag vaknade och skulle in på datan så funkade inte mitt internet :(
Bad min mamma ringa o kolla med 3 vafan som stod till.. Men dom sa att efter blixtrarna inatt så har en mast lr nått pajjat typ.. Men de funkar nu så antar att dom lagade felet :P

Iaf .. när jag vaknade så fick jag ett MMS av Fisken på hennes knä med ett stort jävla HÅL i med följande text "tror jag måste sy"... så med andra ord så va jag med henne på sjukhuset idag. Jag bad henne ringa Ola och köra henne dit så skulle jag komma efter jag rasta hunden. Vilket jag gjorde.. Ola stannde ju inte med henne dära. Och hennes kille orkade inte åka :/ men men.. Brandy kom till undsättning :D

Väl där så hade vi faktiskt jävligt roligt.. jag lekte doktor och tvättade hennes sår.. hade stoppat på mig handskar o allt ;)

       

Jag va jätte duktig :)

Nej men de va iaf ingen fara med hennes en.. inget allvarligt iaf.. inget va brutet lr av lr nått sånt.. skönt de iaf..! Får skriva mer imon och lägga bilder på oss :)

Ska sova nu!
Pusssen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0