......

Då sitter jag här med en kopp te och lyssnar musik..
Finns fan inte mkt att göra.

Snackat massa med Fisken på msn o så...
Fan va lack jag blir av allt den dära HORUNGEN gör!!
Inte nog med att anklaga mig för massa skit nejnej.. då ska fitthoran gå och pola upp sig med MINA vänner!
HAR DU SVÅRT ATT HITTA EGNA LR DITT FULA JÄVLA PUNGLUDER!!!!!!!!!!

HOPPAS VERKLIGEN DU SNUBBLAR I HUNDSKIT O BRYTER NACKEN!!!!!
SÅ BLIR MAN FAN AV MED DIG EN GÅNG FÖR ALLA!!!

Fan va less jag blir!
Vi kunde slutat som polare men du fakka up allt o nu vill jag inge mer än se dig brinna!
Jag kan fan fakka ditt liv så du ska nog inte vara som du är mot mig!
JAG ÄLSKAR HÄMND!!!!



Nå ,  ska väl in på fb nu och kika lite..
Ville bara skriva av mig lite! :D

PÅ ÅTERSEENDE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0