ECLIPSE!

Jag o Anna va ju fan på Bio premiären igår och såg TWILIGHT ECLIPSE! Fyfaaaaan va bra den va säger jag bara! SE DEN! Aso alla i salongen typ skrek o vislade när Jacob kom upp på skärmen. Sen börja dom applodera mitt i allt! Seriöst.. Visst han e het i filmen (trots hans unga ålder) men ärligt det är bara en FILM! orka fakka ur TOTALT för de lixom! Men hur som haver barnen kär... den ägde.. o Anna blev typ less på mig HAHAHAHA satt o babblade för fullt hela tin (om filmen såklart) men hon typ tyckte inte om mig. Skulle inte förvåna mig om hon aldrig vill gå på bio med mig igen HAHAHA!

  

Nej nu ska jag packa o bege mig till mammas jobb!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0