Dagen .

Vaknade runt 12 typ.. men är fan fortfarande svin trött :(
Satte mig direkt vid datan och fortsatte att ladda låtar på min spellista på Spotify :)
Sen tog jag en promis med Hunden! :)



Nej men ska väl typ in i duschen snart och rengöra mig lite :P sen tänkte jag glida iväg till Jysk o se om dom fått in mitt tält IDAG!  Dom är jävla slarviga med tälten tycker jag :P
Senare iaf ska jag träffa Jejj.. han ville att jag skulle ta med mig hunden till honom.. så de får jag väl göra då :P
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men kul lär de ju blir.. vi har skojj ihop :P
Sen tänkte jag fråga om vi kunde glida förbi Fisken o se hur hon mår med sitt missbildade knä ;)

Här kommer iaf lite sjukhus bilder ;)

   

   

 

BLÄÄÄÄÄÄÄ! hahaha
Som sagt jag snodde lite handskar.. sen ett förkläde igår ;) haha!!

PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Mittenbilden högst upp är ju äckligast!

Var och grejer!

BLÄÄÄÄÄ! :P



Hahah;)



<3<3<3

2010-07-30 @ 14:08:02
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0