börjar tröttna nu aso!

Åkte iaf till Jysk.. och SJÄLVKLART!!!!!!! så hade dom inte mitt tält :@ Börjar lacka...
Ska ju åka på Festivalen om 5 dagar!! och har INGET tält :(
Men Shannon skulle ringa runt o kolla med olika affärer.. så kanske jag kan åka nån annan stans o köpa..
typ Barkarby lr alby lr nånstans..! MÅSTE ha ett TÄLT!!

Iaf när jag kom upp ur duschen o skulle fixa mitt face så började det svida som fan i mitt öga o klia..
Sen började ögat att rinna lite.. undrar vafan som hände.. de höll på i ca 1 timme om inte mer :(

 Helt skumt.. lr?!


Så här såg de ut efter jag fixade mig.. 

fattar nada... men nu är det borta tack o lov!

Iaf.. orka tälta om de nu...
När jag va på g mot bussen så mötte jag iaf en jätte gammal killpolare vid namn Jan Wegner :)
Fan har inte sett han på miljoner år! han gick med en väska och i den låg en skit sööööt hund :)
Han skulle in på Skärhomens galleri o möta sin tjej o en polare!
Iaf vidare sprang jag mot bussen som skulle gå 38.. kom dit 36 *pust*
och jag väntade och väntade... ingen buss kom... började få svin ont i ryggen av att stå.. så jag gick o satte mig.. och då kl 15.52 kom bussen :@

iaf.. påväg hem sen så gick jag o handlade på ica i skärholmen.. köpte mjölk, curry sås ;) o cigg..
knatade hemmåt och vid simhallen går det 2 kvinnor med en liten dotter o en son..
och den dära SONEN gick runt och pekade FAKK YO till folk.. Inklusive MIG!!!
fan va sne jag blev @€%&@!!?!@#  !!!!!!

Oooouufttth ajja... nu här hemma.. så gjorde jag Currysås med kyckling o ris..
hade mer sås än nått annat hahaha!!
se själv :P


Gott som fan blev de iaf :) såklart ;)

Nej nu ska jag diska och fixa mig lite.. sen ska jag träffa Jejj! :)

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0