Blogg..

Nu sen jag börjat vara med Kicki varje dag har jag fan börjat uppdatera en jävla massa..
Det är ju typ bra :) hihi

Vi käkade nyss resten av rosbiffen o potatissalladen från igår.. Inte dåligt frukost inte :)
Är ju så jävla gott. Beroendeframkallande :)

Aso vi hade så kul i sängen igår.. finns bara ettan tvåan o fyran på Elins tv så vi låg o kollade på Survivor..
Och de ända vi typ sa va "ORKA".. typ "orka ha grått hår" "orka vara fast på en ööö" "aso orka vara gammal o ful" hahaha... låter tråkigt nu men fan va kul de va igår... vi va båda helt trötta o bara garva som fan!
Va as kul iaf... man skulle varit där för o fatta!

Fan min mamma fyller år på söndag.. då jag har tvättstuga kom jag på nu :/ de sög ju.. och inte har hon sagt va hon önskar sig heller... så vette fan vad man ska köpa. Har fan problem just nu!!

 
Jag i tvättis

Och min HÄL gör fortfarande hur ont som helst.. vet inte vad som har hänt med den.
Tror jag gått för mkt i mina flippflopp lr nå..
De suger iaf.. kan inte gå med min högerfot tack vare de! :(

Tänkte fråga Kicki sen om vi nu ska över till Anna & Ola.. har sagt att vi ska göra de varje dag men de har inte blitt av.. Så vi måste ju över typ IDAG!! lr?



Nu ska jag kolla fb :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0