AJ

Har så jävla ont i ryggen så de är helt sjuuuukt...
Har fan gått för mkt tror jag..
Har till och med tränings värk i benen... Kicki lider oxå...

Inte bra o gå så mkt som vi gör tror jag...
Gick iaf till Rusta idag men inte fan hade dom mitt tält ännu :(
Blir fan less på dom. Men jag hittade inne på Jysk en stol iaf :) 79.90kr :D
Skit skön.. så har den drick hål oxå :) As bra juuu...
Får väl åka tillbaka yttligare till Rusta senare i veckan tror jag..
Måste ju ha tält iaf.

Sitter nu med Kicki och kollar på "Jims värld"
Båda är helt slitna...
Kanske tänkte knata över till Anna o Ola sen om vi orkar..
Hon har ju ännu inte varit där o sett hur dom bor.


Nej men hej på ett tag.....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0