Min nya hobby

Jaaa... jag har då skaffat mig en ny hobby.. har haft den nu sen från nån gång i januari.. Jag va hemma hos min tjejkompis Elin <3 och så under hennes tv bord så ser jag ett skit roligt skumt 1000 bitars puzzel.. Så jag fick lov att gå lägga den.. Blev klar runt 2-3 på natten vilket itne va så bra eftersom jag skulle upp o jobba kl 6 :/ haha! Men kunde itne slita mig.. sen några dagar efter de.. hade hon köpt ett nytt från samma kille som gjorde det förra puzzlet.. Men denna gång va de i ett kök.. och det va trilioner människor och kaos på en och samma gång.. så det såg ut som en utmaning.. jag börjde lägga medans elin satt vid datan o lallade.. hon verkade itne ha nått intresse för att hjälpa mig.. tur för mig med andra ord.. Tog mig 8 timmar att bli klar.. och jag gick aldrig därifrån.. haha! jag va fast! Sedan nån vecka efter fick jag reda på vart hon hade köpt dom någonstans.. vilket inte va så bra för min ekonomi :P Jag gled dit iaf.. ligger i högdalen (mitt emot där Mcdonalds låg) i en leksaksbutik... efter jobbet gled jag dit och hookade ett direkt.. åkte hem och blev klar efter 2 dar.. pga jag är tvungen att lägga på golvet.. och de är inte så skönt för varken nacken lr ryggen,... happ då blev det puzzlet klart... då va det dax att hooka ett nytt.. så under 1 vecka köpte jag 2 st till... 1000 bitars kostar bara 169 kr :) billigt o bra.. :) Nu har jag då inte köpt nå puzzel på 3 veckor.. för jag upptäckte att puzzlerna slukade min ekonomi lite grann :P Men snart ska jag gå köpa ett till.. Här är iaf några av mina puzzel :D (vissa är det dålig bild på)


        

 

Puss & Kramkalas!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0