~Vaken~

Vaknade vid 10.. hoppa in i duschen en "snabbis" haha på ca 40 min .. som vanligt ;)
Nu sitter jag här och kollar sl.. hur jag ska ta mig till Barkarby..
Fan 47 minuter kommer det ta för mig att åka.. suck!
Helt själv så länge.. de suger ju... fan att alla har jobb haha!

Ska iaf springa till Jula och Rusta o se om dom har mitt tält :D
Bäst för dom att dom har några inne såhär i sista minuten!
ÅKER IMON!!!!!!!!!! yeaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!





Nej men efter de ska jag träffa Jejj och Kattis o några till och bada :D
Vädret ser ju bra ut än så länge :)

Nej nu ska jag gå föna håret och slänga på ett ansikte så jag ser vaken ut :D

PÅ ÅTERSEENDE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0