R.I.P

För kanske 1 månad sen va min mormor tvungen att avlida hennes äldsta katt Trulsan :( pga nått fel inombords med blödningar och infektioner i munnen :( och igår så kom Gulan hem (en annan katt) och benet BOKSTAVLIGEN hängde efter honom.. så jag o mormor trodde att han ramlat lr blitt påkörd så benet har hoppat ur led.. så idag vid 18.00 skulle hon vara hos vetrinären o kolla om de gick o fixa.. men nu kom hon hem och stooor grät :( och sa att han hade grova blödningar i kroppen och benet hade en jätte stor spricka o den va ur led och de fanns ingen chans att han skulle klara sig. Dom trodde att han blivigt SPARKAD!!!!!!!!!!! så jävla syyyynd... blir skit ledsen! jag hann iaf säga typ som hejdå igår.. visst ignet men dock satt jag och mööös jätte mkt med honom och klappa han i ca 20 min och pussade honom. Ville visa att han va trygg hos mig!

Fan va suuuuurt detta är.. är helt deppad nu!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0