pust stånk o stööööön!

Vaknade för ett tag sen tack vare underbara Jejj!!! Han rädda mig grovt.. skulle upp 9 för att fortsätta packa till uppsala men hade tydligen stängt av larmet :( Så jag vaknade av att jag fick ett sms av honom :D:D:D Tänk va ett litet sms kan göra för en person ;) haha!

Nu sitter jag här iaf.. kände mig tvungen att iaf skriva till er innan jag far iväg i 4 dagar :)
Så jaa.. ska vara i stan lite innan 12 iaf.. tåget till Uppsala går 12.11... så de är snart :D
Helt jävla UNDERBART!!
Ska träffa Shannon och David där inne.. kanske nån mer .. vet ej :P

Men nu ska jag iaf fortsätta så jag itne glömmer något!
Men vi ses om 4 dagar! Då kommer de förmodligen maaaassssssa bilder :D



PÅ ÅTERSEENDE!




Kommentarer
Postat av: Kicki

Dags att uppdatera darling ;)



<3<3<3

2010-08-10 @ 22:18:42
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0