K J B

Nu tänkte jag gå skalle kudden typ.
Men ville slänga in några ord först!

 
Ska iväg till Barbarby imon på ett försök till ett tält som jag än inte lyckats fixa!
Blir så less på Kungens Kurva att dom inte haft inne på lager JUST de jag vill ha!
Hela tiden varit utsålt lr "de ska komma" bla bla.. men dom vet aldrig någe datum :(
Men ska iaf åka SJÄLV imon.. kommer vara as trist men jag MÅSTE ha ett tält...
Vart fan ska jag annars sova på en festival lixom? :P

Efter de ska jag iaf träffa Jejj ! :D
Vi ska till nå bad i Mälarhöjden med några polare.
Ska eventuellt bada, beroende på vädret :)
Annars har jag ju de bästa sällskapet om jag inte badar ;)


Sen, eftersom kl är över 12 så nu är det bara 1 DAG KVAR!!!!!
URF here weeee COOOOOOOOOOME!!
Kommer döda för Mavado aso! Kommer slå omkull alla för att komma fram till honom!
HAHAHAHAHA... fjortisar BE AWERE!!!! mohahaha

Nej men nu ska jag träffa John Blund :)

Night night på er allisammans! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0