HEMMA!

Nu e jag hemma.... aso URF va såååååååååååå jävla tuuuuuuuuuuuung!! Ni anar inte aso...

Mötte Shannon i centralen vid 11 snaret.. vi knatade till BK och beställde käk som vi skulle äta på tåget som frukost ;) efter vi köpt de så gick vi ut och väntade på tåget. David kom efter ca 5 min.. och typ "vafan sitter ni här för? den går från spår 3"  " kom den är här borta" hahaha! jag o Shannon satt som frågetecken och ba: "okeej vi kommer" så vi rusade iaf dit.. i sista minut typ. Hälsade på alla och gick o satte oss vid ett bort och började käka! :)


På tåget

När vi klev av.. så självklart regnade det.. Men de stoppade inte oss..
Vi stog och väntade på ett tåg som typ kallades "took took" men vi hade väntat i ca 2 timmar började vi ledsna på den.. och bestämde oss för att åka dit med taxi :) 167 kr gick de på iaf.. på en 10 minuters resa :/ haha!
När vi hade gått ur taxin och tagit våran packning så knatade vi ner.. där va de faktiskt inte såå lång kö.. så de va skönt.. tills vi såg att typ ingen rörde sig.. va kanske 30 pers i kön och de tog ca 2 timmar o komma in på campingen :/ Helt cp.
Tv4 va där och filmade och gjorde intervjuver :) Dom filmade o snackade med David (Shannons pojkvän) han drog på västa sancket och lät som en blatte.. hahahaha va iaf skit kul o höra o se :P Finns o kolla på tv4play ;) den heter typ "glada festivalare första dagen" lr nått sånt :P

När vi kom in på campingen efter mkt om och men så va de leeera överallt.. Helt cp... inge kul alls ska ni veta...Jag hade iaf turen som hade ett POP-UP tält ;) tog ca 5 sekunder att få upp mitt! Sen satt jag där och hjälpte till med dom andras tält ;P



Söt va? :P

Efter vi fått upp våra tält och innehållet så taggade vi iaf till stan och skulle köpa dricka och stövlar och gå käka nånstans :) hittade ett par skit fina LILA  stövlar på Din Sko för 199:- :D dom ända som hade rea ;) haha!
sen taggade vi och käkade.. hittade ett pizza hak som hette "Rififi" :) as goda pizzor hade dom :) Efter vi käkat gick vi till Bolaget och shoppa sönder oss.. David köpte 3 plattor och en kapten morgan ;) jag hookade en platta cider :D Sen åkte vi Took took tillbaka :P kostade bara 20 kr :D as nice! Men finnen som körde va ju Gaaaalen! haha!

Nej men på kvällen så satt vi alla och drack och dunka musik från Patuus högtalare han hade med sig :) va as nice!

Nu ska jag iaf Duscha.. får fortsätta på dag 2 senare :) med bilder! :D seee yah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0