*gäsp*

va över 1 vecka sen jag skrev nu.. har haft fullt upp typ.. min mamma o mormor har stuckit till Turkiet.. dom kommer hem nu på torsdag, då har dom varit borta i 2 veckor :) fusk!! men dom förtjänar de :) Sen dom åkt har jag typ varit massor med Yossan.. varit på hennes jobb en massa å ätit, varit med Jejj, varit ute o klubbat.. så har inte haft tid för bloggen direkt :P

Fick ett oönskat husdjur dan efter mormor stack.. EN STOOOOR HOOOR SPINDEL!!! har fortfarande inte hittat den.. så den är väl fortfarande i lägenheten nånstans.. väldigt SKRÄMMANDE!! hatar kryp o insekter!! Mormor brukar alltid ta hand om dom och döda dom åt mig.. men vafaaaan är hon när hon verkligen behövs? Suck! har gått o tippat på tårna sen jag såg den. Vågar knappt gå nånstans i hemmet för jag e rädd o stöta på spindeln :(

Jag ska iaf nu lägga mig o kolla film.. men först ska jag lägga upp en bild :) woohoo!



På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0